HTML

Címkék

tkcreative

Friss topikok

  • Loyal - www.loyalmunkaruha.hu: ha muszáj felvenni, hát felveszem. Már nem jelent gondot vezetés közben még Pesten belül, erős for... (2011.06.29. 16:17) Telefon. Vezetés közben?

Linkblog

Az álom

2011.09.19. 09:41 :: parazoli

Egy női alak tűnt fel az ajtóban, háta mögül a fény elvakított nem láttam az arcát. Vállig érő fekete haját meglibbentette a szellő. Belépett a szobába, majd az ágyhoz. Ajkaink összeértek, és forró csók csatába kezdtünk. Válláról lecsúszott a pongyola és elő villant fekete melltartójának pántja. Gyengéden végig simítottam a kezét, a pongyolát levettem róla...
Hirtelen női hangra ébredek. A szobatársam - lány, egyidős velem, pár nap van köztünk, az olcsóbb rezsi miatt lakunk együtt, persze külön szobában, már régóta ismerem, szinte a húgom. - a barátnőm, a volt barátnőm keres, lehet, hogy róla álmodtam. Kimegyek. Átveszem a telefont.
- Halló! Szia nyuszi (ezt az égést)! - Nem hiszem, hogy ma tudunk menni. - Holnap nyolckor a mozi előtt OK? - Jó akkor szasz (ez már csak így megy).
Kimegyek a konyhába, a rövid hajú kávét főz.
- Egyébként, jó reggelt hugi!
- Mi van, valami zavar?
- Tegnap mondtam, ha valaki keres dolgozom, és különben is tízig nem akartam felkelni.
- Akkor jó, mert fél tizenegy van.
Megfogom a kenyeret és a kést, vágok magamnak egy szeletet, megvajazom, teszek rá lekvárt.
- Jó akkor még egy órára ne zavarj!
A kenyér majszolása közben visszatérek a szobámba, becsukom az ajtót, és az ágyra dőlök. A fenébe a kenyérről megfeledkeztem, most lehet mosni az egészet. Kiteszem az ajtó elé, hátha a bejárónő kimossa (ha, ha). Visszafekszem és alszom, hisz ma este buli van!
Akkor nézzük az álmot.
Én vagyok, vagy mégsem? A kezemben két kard, a ruhám valami paraszti ing, a vállamra egy Q betű van tetoválva. (Leesett, a tegnapi M.A.G.U.S megártott, most újra Questar bőrében vagyok) A távolba nézek valami, nagy porfelhőt kavar, felkészülök a harcra. Pár perc múlva látszik az állat is, de még mekkora, egy Khál és sajnos ismerős. Ideér.
- Hova sietsz Kilteck öreg harcos.
- Sietek, nincs időm csevegni, ha jössz elmondom.
Hívom a lovamat, a két Mara-sequrt a nyeregre akasztom és indulás. Út közben megbeszéljük a teendőket.
- Hova megyünk?
- Brax fogságba esett egy Troglodita barlangban.
- Az jó, még úgysem láttam olyanokat.
- Addig örülj míg nem látsz.
- Hogy találunk egy lejáratott?
- A vakondféreg levegőüregét kerestük.
- Mi? Már meg is érkeztünk? - leszállok a lóról, és hirtelen eltűnök, a lejárat megvan. A járatban korom sötét van nem tudom mire fogok landolni. Paff, a csupasz talaj, ez fájt. Felnézek nem is vagyok mélyen. Kilteck leugrik és odaad egy fáklyát. Nem messze furcsa Goblin szerű figurák tűnnek fel, de ezeknek Elf szerű füleik vannak és ronda nagy orrúk. Ha érzésem nem csal itt csata lesz. Kilteck előveszi a Ghon-ját és elindul az ellenkező irányba.
- Tartsd őket fel, amíg tudod! Én megyek Braxért!
- Kösz cica! De ilyennel még nem harcoltam!
- Semmi pánik csak kicsit jobbak egy goblinnál! - mondja és eltűnik egy járatban. Hirtelen kis kezek rántanak a földre, az egyik Mara-sequrt elejtem (azt nem tudom, hogy kerültek hozzám, de ez csak álom), rövid kardhoz hasonló fegyverek vágnak felém, egyik a vállamba mar, a seb éget, biztos valami méreg nem tudok mozdulni, sötétségbe borulok...
Most férfihangra ébredek, kimegyek ez a rövid hajú volt barátja, egyébként jó haverom, a szakítás óta kicsit összekaptunk és nem kívánatos itt. Majdnem kimentem és kidobtam, de meggondoltam magam, az ő dolguk. Na vissza, aludni! Álom újra.
Sötét van. Csipogó hangra a szemem kinyitom (hol vagyok?), egy szobában vagyok, körülöttem furcsa műszerek, a csipogón egy piros fény világít, megnyomom.
- Kapitány, jöjjön a hídra. Gí megsérült. (Wow! Íme Kirk kapitány vagyok!) Kimegyek a szobából, a liftbe beszállok és irány a híd...
Megint ébredek, női hang, a rövid hajú hangja.
- Ébresztőcsirke, elmúlt négy óra, öltözz és vigyél a spanomhoz.
- Mi vagyok én sofőr?
- Megígérted. Na vigyél már el. Aztán gyere értem úgy kilencre és utána buli.
- Jó, csak a buli miatt, lezuhanyozok és indulunk.
Egy óra zuhanyozás és irány az utca. Kocsiba be, szokásos várakozás, női szokás, hogy a fiút váratják. Megérkezik, beszáll, indulás, egy órás út, vezetés közben nem szeretek beszélni. Megérkezés, kiszáll.
- Akkor kilencre jó, de pontos légy, na csá!
Ha már az utcán vagyok kocsikázok egyet. Az idő telik, azon veszem észre magam, hogy sötétedik. Hoppá nyolc óra elmúlt. Gáz a rövid hajúért, ciki ha megint 2 - 3 órát kések. Kilenc után párperccel érkezem, összegyűlt a csapat, irány a BULI!!!!!
 
Created by:    

P.C.Q.

Szólj hozzá!

Címkék: történet

A bejegyzés trackback címe:

https://tkcreative.blog.hu/api/trackback/id/tr663237777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása