HTML

Címkék

tkcreative

Friss topikok

  • Loyal - www.loyalmunkaruha.hu: ha muszáj felvenni, hát felveszem. Már nem jelent gondot vezetés közben még Pesten belül, erős for... (2011.06.29. 16:17) Telefon. Vezetés közben?

Linkblog

Amnézia

2012.02.29. 21:04 :: parazoli

 

- A fasz ki van, teljesen kivagyok!
Q az égre nézett és térdre borult, kezéből kiesett az adatkristály.
- A köcsög, tudtam, hogy át fog baszni!! - Dühöngött. A járókelők nézték és meggyorsították lépteiket. A látóhatáron feltűnik egy fekete kocsi. Egyre gyorsabban kezdet közeledni, Q előtt a járdára megy és elkezdi üldözni. Q felpattan és fut! Egy sikátor felé ,,száguldoznak'', Q befordul a sarkon, de az üldözője gyorsabb. Éles fájdalom a hátán, aztán sötétség.
Fáj a fejem! Fény? Úristen hol vagyok? Gyönyörűen csengő női hang, ismerős, de mégsem. Kinyitom a szemem egy angyal áll előttem, vagy istennő?
- Jó reggelt! Hogy vagy?
- Jól vagyok, de te ki vagy?
- Nem emlékszel rám?
- Nem! - Ez a lány gyönyörű! Hosszú fekete haj, szép barna szemek, aranyos orra van (tetszik az orra), helyes mosoly. Ki ő, ismernem kéne? Ha ismerném emlékeznék rá. Elindul felém, most figyelem a többi is tökéletes!
- Tényleg nem ismersz fel?
- Nem, de azt se tudom én, ki vagyok!
- Az baj. - mondja lehangolódva.
Ez komoly, jól lereagálta a gondomat, de hát ez tényleg nem az ő gondja.
- Őööö, nem is merem megkérdezni, mi van köztünk?
- Semmi! A barátnődre sem emlékszel?
Barátnőm van? Hirtelen egy női alak jelenik meg előttem, de csak a szeme tűnik fel, gyönyörű őzike barna szemek! Ezt a szempárt tudnám szeretni, illetve a tulajdonosát. Viszont, aki előttem áll igazán tökéletes.
 

 

Szólj hozzá!

Címkék: történet

A bejegyzés trackback címe:

https://tkcreative.blog.hu/api/trackback/id/tr484227241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása